Administratie voor ondernemers

ABC Administratiekantoor biedt een compleet pakket aan financieel-administratieve dienstverlening.

  • Verzorgen van uw boekhouding
  • Samenstellen van jaarrekeningen of tussentijdse rapportages
  • Facturering en debiteurenbewaking
  • Samenstellen en deponeren van jaarstukken
  • Samenstellen en indienen van aangiftes omzetbelasting, inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting.
    Wij beschikken ook over de software en licenties om de aangifte elektronisch voor u te verzenden.

U geeft aan hoever het gaat: of u nu een “schoenendoosadministratie” aanlevert die verwerkt moet worden tot een jaarrekening of zelf wekelijks uw administratie bijhoudt en ons inschakelt voor de finishing touch, het is allemaal mogelijk.

Desgewenst werken wij bij u op kantoor: als uw administratie te omvangrijk is om periodiek weg te brengen en weer op te halen, of als uw bedrijfsactiviteiten gehinderd worden wanneer niet alle gegevens onder handbereik zijn, komen we naar u toe.

Vervolgens zijn er diverse mogelijkheden: u beschikt zelf over de software en stelt behalve een werkplek ook de inloggegevens ter beschikking óf wij maken gebruik van eigen software, geïnstalleerd op een laptop.
Als uw administratie gekoppeld is aan bijv. een crm-pakket of een complete projectadministratie, verdient het uiteraard aanbeveling om zelf over de software te beschikken.

Onze klanten zijn eenmansbedrijven, vennootschappen onder firma en kleine rechtspersonen met uiteenlopende activiteiten.
Neemt u gerust contact op voor een kennismakingsgesprek.

Startend ondernemer?

Ook als starter bent u bij ons aan het goede adres. Uiteraard kunnen we u helpen met het invullen van de formulieren voor de Kamer van Koophandel en Belastingdienst. Daarnaast dienen we u gevraagd en ongevraagd van advies over zaken waar je als ondernemer zoal tegenaan kunt lopen.

Interim

Stel, u bent controller van een wat grotere organisatie. Uw begroting of jaarrekening moet afgerond worden en u komt hiervoor capaciteit tekort door bijv. ziekte van medewerkers. Gedurende een te overziene periode zou er iemand bij u op de afdeling moeten zitten die het werk coördineert en/of mee uitvoert.

Stel, er staat een project op stapel en er moet – alvorens het management een beslissing kan nemen – een aantal mogelijke scenario’s uitgewerkt en doorgerekend worden.

In dit soort situaties komen wij graag naar u toe. We werken mee als tijdelijk lid van uw organisatie voor de duur van uw project of tot uw medewerker weer hersteld is.

Partners

Als klein kantoor hebben wij niet alle kennis zelf in huis. Wél beschikken we over een netwerk van specialisten op allerlei terrein. Van salarisadministratie tot fiscaal-juridische adviezen, van p&o-advies tot arbeidsrecht, wij brengen u waar nodig in contact met een deskundige die u kan adviseren over precies dat specifieke probleem waar u tegenaan loopt in uw onderneming. Ook als u een accountantsverklaring nodig hebt, kunnen wij dit voor u regelen.

Dla polskich przedsiębiorstw.

Oferujemy administracji i doradztwo podatkowe dla polskich przedsiębiorstw.
Proszę o kontakt w celu poznania się.